Amsterdam naar Windhoek

7 maart 2018 - Windhoek, Namibië

Keurig op tijd vertrokken vanaf Schiphol. Onderweg de Etosha pan (zoutvlakte) vanuit de lucht kunnen bewonderen. Na een goede vlucht en een super snelle tussen landing op Luanda in Angola zijn we geland op Namibische bodem. Ook daar ging alles super vlot en werden we opgevangen door onze Namibische prive chauffeur. Met de lokale naam Hendrik. Na gepind (kwam trouwens Zuid-Afrikaanse rand uit de automaat) te hebben zijn we in de auto gestapt naar ons guesthouse Terra Afrika in Windhoek. 58 km van het vliegveld. Onderweg al wat Baboons (bavianen) gezien. In de lodge zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaresse Marienne. Deze heeft ook heerlijk gekookt voor ons vanavond met als toetje het de Zuid Afrikaanse malvacake met custart. Warm uit de oven. Totaal niet machtig ook. Ook hier de eerste dieren gezien. De huiskat en hond en jaja de huis schildpadden. Straks vroeg naar bed. 7 uur ontbijten en om 8 uur komen ze de auto afleveren. Daarna vervolgen we onze reis naar Sesriem. Naar the middle of nowhere

1. Coen en Lia:
    7 maart 2018
    Het avontuur begint. Heel veel plezier en ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen.
  2. Rosette:
    7 maart 2018
    Geweldig veel plezier.😙😙
  3. Mariska:
    8 maart 2018
    Veel plezier. Sesriem is mooi, de canyon, dune45, sossusvlei. Dat wordt genieten!
  4. Marion:
    8 maart 2018
    Genoeg banden mee nemen......aangezien je naar de "middle of no where" gaat.... Geniet!!.
  5. Gerard.:
    9 maart 2018