Kaapstad, Zuid-Afrika

Dag 17 kaapstad.

17 februari 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vanmorgen richting kaap de goede hoop gereden. Eerst langs boulders beach. De pinguins. Wat een toeristen. Betty's bay is leuker en veel rustiger. Toen door naar de kaap. Eerst wezen wandelen naar cape piont light house. En decwandeling naar cape piont zelf. Flinke wandel ( lees stijl omhoog terug). Beneden is peter naar kaap de goede hoop gereden en ik heb de wandeling gedaan. Was ook zeer pittig naar super mooi. Bij de kaap genoten van de zee en de zeeleeuwen. En ook van de grote bussen net chinezen cq jappaners. Whahaha foto en weg waren ze weer. Bij de volgende stop vreselijk gelachen. Er kwam een baviaan aan rennen op 500 meter afstand. Mensen zagen hem niet aankomen. En weg was de plastic zak met water en fruit. Dat heeft ie heerlijk opgegeten. Terug over chapmanspeak gereden. Ook mooi. En weer terug richting b&b. Onderweg even snel gegeten bij de ocean basket. Nu moe naar zeker voldaan op de patio. Wat we morgen doen is nog onbekend. Maar om 19 uur met de familie uit eten.

1. Coen:
    17 februari 2017
    Mooie foto's . Jullie hebben weer een prachtige reis te pakken. Dat nemen ze je niet meer af. Geniet nog even van de laatste mooie dagen.