Dag 1 Zoetermeer naar Johannesburg

6 oktober 2022 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Vandaag was het dan zo ver. We mogen eindelijk. Toch wat onrustig geslapen vannacht, aangezien iedereen de horror verhalen van Schiphol wel bekend zijn. Ook was onze vlucht dik 1,5 uur vertraagd dus waren we nog meer bang voor de drukte.

Stipt oftewel veel te vroeg staat taxi Papa voor deur. Onderweg al redelijk druk op de weg. Dat beloofd niet veel goeds. En wat denk je. Tassen inleveren, sigaretje roken, security door en de douane namen totaal wel 30 min in beslag.  Dus hadden we uitgebreid de tijd om te ontbijten. We kozen voor ontbijtje "hartaanval", 2 broodjes en 2 drankjes 24 euro. 🙈

De vlucht verloopt tot nu toe prima. Weinig turbulentie. En dat we iets moeten doen aan het plastic verbruik snap ik maar eten met houten bestek is niet de haggelen.

Aangezien ik genoeg KLM miles had gespaart kon ik gratis internetten tijdens deze vlucht. Dus deze blog schrijf ik een uurtje voor we landen.

20221006_192001

Het zal dan 22:40 uur zijn. Dus eer we onze tassen hebben en in het hotel zijn gaat ons lampje wel uit.

Straks lekker naar bed en morgen om 8:30 uur de taxi die ons naar Bushlore brengt om ons " huisje op wielen" ophalen.

1. Rosette:
    6 oktober 2022
    Geweldig. Lekker slapen en met frisse moet op.
  2. Coen en Lia:
    9 oktober 2022
    Echt hè, niet normaal die prijzen op Schiphol. Heel veel plezier samen. Wij reizen weer met jullie mee.