Dag 16. Etna - Catania

22 oktober 2021 - Catania, Italië

Vandaag is onze laatste dag. We doen vandaag helemaal niks. We ontbijten lekker in de zon en kunnen de rest van de dag hier blijven. Ook de kamer is geen probleem.

20211022_091306

We vliegen rond 21 uur. We zitten lekker op het terras de vakantie te overdenken. We hebben een waanzinnige vakantie gehad. Sicilië is een prachtig land. Zeker wanneer de zon schijnt word het alleen maar mooier. Maar ook hier zijn we tot de conclusie gekomen dat ons hart echt in Afrika ligt. De stilte. Een zijn met de natuur. De mensen waarbij je als familie word opgenomen. Waarbij iedere km een avontuur of zich is. Ach nog 348 dagen en dan mogen we weer 24 dagen genieten van onze zo geliefde landen. Zuid Afrika en Botswana.

Om 15:30 naar airport vertrokken en zonder kleerscheuren aangekomen. We zijn nu in gecheckt en eten een broodje.

20211022_190121

Om 20:45 uur vliegen we terug naar Nederland. Super keuk dat jullie ons weer gevolgt hebben. Tot de volgende reis.

IMG-20211022-WA0003

1. Joke:
    22 oktober 2021
    Fijn dat jullie hebben genoten ,ja deze 2 landen zijn natuurlijk niet te vergelijken maar dit ziet er ook schitterend uit elk land heeft wel iets denk ik, nou goeie vlucht en tot kijk.
  2. Joanka:
    22 oktober 2021
    Wat vliegt zo'n vakantie weer snel om he. Goede reis terug!
  3. Coen en Lia:
    22 oktober 2021
    Bedankt dat wij met jullie konden meereizen. Welkom thuis.
  4. Annelies:
    22 oktober 2021
    Bedankt voor de leuke inkijk van jullie vakantie!