Dag 19 San Gerardo De Dota naar San Jose

18 februari 2020 - Alajuela, Costa Rica

Vanmorgen vol goede moed opgestaan om nog een mooie dag te hebben. Bij het uitchecken zeggen ze dat de weg is afgesloten ivm asfalteren. Op zich geen probleem maar dit is de enigste weg die er is. Dit was om 8:45 uur. Het zou tot 12 uur duren. Nou daar gaat ons bezoek naar de Irazu vulkaan. We ontmoeten twee Nederlanders op leeftijd die al heel veel gereisd hebben dus we hebbben lekkere gesprek stof. We krijgen rond 10:30 uur ook nog een smoothie aangeboden van hotel. Zo lief. Ze zijn ook heel behulpzaam. Ze bellen voor ons de autoverhuurder om te zeggen dat we iets later zijn. Het is een bekend probleem. Dit gebeurt vaker. Dus we morgen door rijden naar airport zelf. Daar de auto parkeren in de garage. Sleutel in het midden consol en de auto vinden ze wel. 🤣🤣🤣. Rond 11.15 uur naar boven want dan kunnen we er al eerste door. Nou jammer joh het duurde tot 14 uur.

20200218_112152

Aaaahhhhhhh shit nu hebben we een probleem. Het is nog 3 uur naar airport. Lang verhaal nu heel kort. Om 13:30 ging de weg open. We mochten vooraan de rij staan zodat we gelijk weg konden. Onze reisorgansatie en de plaatselijke reisorganisatie heeft ons perfect bij gestaan. Echt top klasse. Inmiddels zijn we achter de douane en kunnen we zo boorden.

Wij kijken terug op een mooie vakantie en hopen dat we jullie een beetje mee hebben genomen naar Costa Rica met onze verhalen. Adios Amigos Pura Vida

20200218_180130

1. Anka:
    19 februari 2020
    Wat rot dat dit nu net de laatste dag moet gebeuren maar wel fijn dat het goed opgelost is . Wij vonden in 2014 ook dat Quetzal reizen alles goed voor ons geregeld hadden ,complimentje voor hun. Hopelijk hebben jullie een goede vlucht terug en als jullie dit lezen ,welkom terug in Nederland 😘😘
  2. Annelies:
    19 februari 2020
    Fijn dat ze jullie zo geholpen hebben, ik heb genoten van. Jullie reis😘😀
  3. Mariska:
    19 februari 2020
    Ik heb met plezier jullie avonturen gelezen. Jullie hebben weer mooie herinneringen erbij.
    Op naar de volgende!!😊