Dag 2 Bijkom dagje in San Jose

1 februari 2020 - San José, Costa Rica

En dan word je wakker. Maar dan ook echt klaar wakker. Te minste Silvia dan. Beetje jammer dat het pas 2:30 uur is. Om 5:30 uur er maar uit gegaan.  Want nu zien we ook iets buiten. We kijken uit op de prachtige tuin van het hotel. Waar ik de eerste eekhoorns en kolibri's al spot. Naderhand is Peter er ook maar uit gekomen.  Dus lekker gaan ontbijten. Simpel maar genoeg voor ons. Je moet overgens nergens uitgebreid ontbijt verwachten want in Costa Rica eten ze Gallo Pinto. Oftewel rijst met bonen. Toch ff geproeft vanmorgen en niks mis mee. Daarna wandeling door de tuin.  Een tuin die je totaal niet verwacht bij het hotel. En toen was het 8:30. Het begint warmer te worden en besluiten bij het zwembad te gaan liggen. Halve wege word Silvia natuurlijk onrustig van het niks doen dus die is gaan wandelen in de tuin. Ik hoor een raar geluid dus ik op zoek. Vind ik hoog in de boom een eekhoorn die op een noot zit te knagen. 🤣. Nou die heeft ze tanden wel geveild hoor. Daarna lekker naar de kamer ff lui liggen. Die warmte valt niet mee als je uit koud Nederland komt.

Vanavond een snelle hap in het restaurant gedaan. Peter een hamburger en ik een beef met knoflook boter. Nou ik kan je vertellen ik slaap apart deze nacht 🤣. En nu lekker vroeg naar bed want morgen begint het echte avontuur: om 5:45 uur worden we opgehaald voor Tortuguero. Gezien de weersvoorspelling komt de poncho morgen voor het eerst uit de kast.

1. Wendy:
    Lol, veel plezier
  2. Pappa:
    Mooie foto,s xxx
  3. Coen en Lia:
    Dat bedoel ik, nice.
  4. Maaike:
    3 februari 2020
    Keurige tijden om op te staan 🤣