Dag 16 Hazyview naar KNP berg en dal

25 februari 2019 - Hazyview, Zuid-Afrika

Na een goede nacht en een vers gebakken ommeletje a la peter om 9 uur weer op pad. 10 uur arriveren we bij de Phabeni poort voor het KNP. Ook hier is de begroeiing stevig maar met open gebieden. Toch blijft het spotten en vak apart. In prive parken leer dan ook hoe je moet zoeken. Je zoekt niet naar beesten maar naar afwijkingen in de omgeving. Alsof je 8 uur per dag naar een tennis wedstrijd zit te kijken. Onderweg aantal giraffe, zeer grote groep buffels en ander gespuis gezien. Dan zien we auto's stil staan. Waar kijken hun naar??? 2 witte neushoorns passeren ons netvlies. Verderop  stoppen we om te kijken naar uitwerpselen. Heyyyy deze zijn vrij vers. Goede middag samen. Hihihihi op 4 meter 2 buffels in hun prive jacuzzi. Even verder ligt de familie knobbelzwijn te badderen. We besluiten om nog even bij de waterpole te kijken. Heeeeeel veel impala's en zebra's. Dan komen we een kleine mannetjes olifant tegen. Hij was heel relaxt en ook beetje ook het spelen in ze eentje. Dus we rijden weg. Zeg ik: nou dag ventje. Jezus gaat die staan trompetteren. Kreeg een hart aanval. Maar wat hebben we erom gelachen. Daarna spotten we ook nog zelf een neushoorn. Super gaaf want we hadden hem voor ons zelf.

Na het inchecken wat gedronken. En weer even op pad voor de poorten weer sluiten . Komen we een plaatselijke file tegen. Daar moet dus iets te zien. Idd 2 leeuwen. Een mannetje en een vrouwtje. Even verderop stuiten we zelf op 4 neushoorns. Wat boffen we toch weer. Het zal een zeldzaam iet zijn want zelf personeel van het KNP stonden selfie's te makenvanuit de auto. Bij de dam in het rest camp nog even zitten kijken naar spelende nijlpaarden. Na het eten naar ons huis en om, ja het is heel erg, om 19:45 al weer lekker slapen. Morgen om 4:45 roept de wekker weer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade