Twyfelfontijn naar Ethosa NP

13 maart 2018 - Etosha, Namibië

Het weg rijden bij onze lodge was voor mij (silvia) een feestje. Na het inladen van de auto is peter de sleutel naar de receptie gaan brengen. Dus ik met de auto naar de receptie. Ik heb 3 zwarte mannen nog nooit zo raar zien kijken dat een vrouw er in die auto vandoor ging. Prachtig. De eerste 100 km waren weer gravel wegen. Hobbel de hobbel en door droge rivier beddingen. Na 100 km geen dorp gezien te hebben was het tijd om te tanken. Er gaat 80!!!! Liter benzine in. Maar hier kost het maar 80 cent per liter. Vanaf daar hadden we asfalt. Wat een genot naar al die dagen gehobbel. Wel heel saai. Recht toe recht aan. In de volgende plaats 150 km verderop weer getankt want vanaf morgen gaan we het Etosha National Park in. Ook nog even gepint voor de zekerheid. Want ATM's zien we de komende 4 dg niet. Onderweg gezien: pumba's , klipdas, hertensoort en twee doodgereden jakhalzen. Onze lodge is super. Buffet voor vanavond blijkt heel goed te zijn. Rest van de middag bij het zwembad gezeten. Ff rust in 34 graden. Morgen 6 uur ontbijten en ons lunch pakket ophalen. 7 uur gaat de gate van Etosha open.

1. Rosette:
    13 maart 2018
    Veel plezier morgen weer xxx
  2. Coen:
    13 maart 2018
    Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen in Etosha NP. Alvast heel veel plezier.