Dag 7 Pafuri

16 februari 2019 - Kruger National Park, Zuid-Afrika

Vandaag was een stralende dag. We zijn vandaag met hutch een andere gebied ingereden. Weer een totaal andere vegetatie. We hebben niet zo heel veel gezien bijv veel vogels en 5 mannetjes olifanten. We hebben genoten van het landschap. Want wat veranderd afrika in dit gedeelte in een mooi stukje natuur als moeder aarde het wat water geeft. Alle bomen mooi groen en zelf bloemen. Ook nog even de Limpopo rivier bekeken. Deze staat vaak regelmatig helemaal droog maar nu ff niet. De 800 meter brede rivier is helemaal vol. Als hij helemaal vol loopt en dus over loopt vult het onze rivier. Dat is wat van de week gebeurde en de nacht voor ons de mensen waren geevacueerd.  De regen in ons gebied is niet het probleem het is de regen die valt in Zimbabwe en Mozambique en zo dus de Limpopo vult. In de middag niks gedaan. Echt alleen maar geluierd en gezwommen. Gevoels temperatuur was 34 maar door de vochtigheid niet te harden. Daarom ook heerlijk gedoucht in onze buiten douche. Na zonsondergang koelde het ook niet af. Tijdens onze game drive opzoek gegaan naar de hyena met de kids maar helaas hebben we er maar 1 gevonden. En ze zijn er echt want we horen ze iedere nacht. Na het eten ging finaal ons lampje uit. Want de warmte had ons heel wat energie gekost. Na 5 min lagen we dan ook in dromen land.

1. Peter:
    17 februari 2019
    Onwijs gaaf!!! Veel plezier !!!
  2. Anka:
    17 februari 2019
    Wat heerlijk om jullie verslagen te lezen krijg er nu zo veel zin in om zelf te gaan maar moet nog een paar masnden geduld hebben.