Rundu naar Kongola

17 maart 2018 - Kongola, Namibië

Hoe mooi is het om wakker te worden aan de Okavango rivier en als je dan je deur open doet staat er verse koffie en thee op je waranda. Ondanks de regenval van die nacht was de weg goed te doen. In Rundu nog even getankt want we hadden 400 km voor de boeg. Tanken was weer een feestje. Het tankstation was een vergaarbak van een bar, een markt enz verzin het, het was er. Op de Caprivi high way staan overal borden met: elephants!!! Die zijn er dan ook in grote getale. Maar door de begroeiing zijn ze zelden te zien. Behalve geremd te hebben voor honden, geiten, koeien en 4 overstekende struisvogels, hebben we verders niks gezien. In de lodge begon het te regenen en flink te rommelen. Dus hebben een relax dagje gehad. Wilde eigenlijk op boot safari maar met die regen hadden we daar geen zin in. Wel hebben we een nijlpaard gehoord. Verders was er geen stroom. De eekhoorns vreten namelijk alle kabels door. Maar 4 man was druk in de weer en alles deed het weer. Morgen gaan we door naar Chobe en hopen op droog weer zodat we daar de boot safari kunnen doen.