Dag 18 KNP naar Johannesburg

27 februari 2019 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Vandaag geen wekker en wat denk je??? 5:30 uur het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, peter en silvia kom maar gouw. Dus op ons gemakkie wakker geworden en nog even een klein rondje Kruger gereden. Voor de deur lagen de waterbokken. Even verderop nog naar de giraffe gezwaaid en de familie olifant gedag gezegd. 385 km is de rit naar johannesburg. Onderweg een file ivm wegwerkzaamheden. 1 baan beschikbaar voor 17 km. Oftewel +- 20 min wachttijd. Dit werd door de lokale bevolking gebruikt voor verkoop van fruit. Slim zo midden op de snelweg. Maar safety first. Dus allemaal een geel hesje aan.

Aangezien we pas om 23:55 vliegen hebben we een hotel kamer geboekt bij Holiday Inn Airport hotel. De vliegtuigen kan je bijna aan raken. Maar binnen hoor je er niks van. Goed hotel met vriendelijk personeel en mooie nette schone kamers.

Na het her indelen van de tas lekker een happie wezen eten bij de Ocean Basket. Want we kunnen Zuid Afrika natuurlijk niet verlaten zonder ons restaurantje bezocht te hebben. Na ons happie eten nog even relaxen en heerlijk gedoucht.

1930 uur de auto ingeleverd op airport. 2800 km toch nog afgelegd dit jaar. De KLM is zojuist geland dus nog even wakker blijven.

We kijken terug op een waanzinnige mooie vakantie. Waarbij we 4x de big five hebben kunnen of tikken.  We zijn weer heel veel ervaringen rijker en we hopen dat er nog veel gaan volgen.

Volgend jaar misschien Costa Rica of Canada.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om onze verslagen te lezen. Tot de volgende reis!!!

1. Annelies:
    27 februari 2019
    Jullie hebben idd een geweldige reis gemaakt. En ik vond het heel leuk om met jullie “ mee te reizen” Goede vlucht terug!
  2. Eef:
    27 februari 2019
    Goede vlucht lieverds! Het was zo vanuit het koude kikkerlandje te lezen weer een geweldige ervaring! Nu snel de verhalen in het echt. Xxx
  3. Maud Vliegen:
    27 februari 2019
    Super reis!!! Bedankt voor de leuke verhalen en een goede vlucht terug!