Dag 1 Amsterdam - San Jose

31 januari 2020 - San José, Costa Rica

Zo de tassen zijn gepakt en taxi papa is aanwezig. Klaar voor een nieuw avontuur: Costa Rica here we come. Na het inchecken bij balie 13 😬 , het pinnen van dollars en het naar binnen schuiven van een ontbijtje zijn we vliegtuigjes gaan kijken op de kop van de G pier. Onderweg paar keer gestruikeld over wandelende mondkapjes. 🤣. We hebben een heerlijke plek in het vliegtuig. Hadden een upgrate gedaan naar economy comfort en dan de voorste rij. Ideale plek voor mensen met korte beentjes zo als ons. Ondanks dat het toestel pas 3.5 jaar oud was had hij wel wat mankementen. Mij tv was lam. Lang leve de ductape. Die van de buurman idem dito. En peter zijn tv hield er na 2 uur mee op . 🤬 Maar een excuses van de senior purser en twee klm huisjes + 2 stroopwafels. (achteraf een gratis etentje van KLM aangeboden gekregen). Maar gelukkig zijn we heel huids aangekomen in San Jose. Daar gelijk de eerste lokale munt gepind. De collones. Ook is de bagage met ons mee gereisd. Dus hop naar onze taxi. Staat er netjes een mnr met een bordje mnr de Vries en mvr van Ark. Nog een klein uurtje en we zijn in het hotel. Nou ja.... we duiken vol de spits van San Jose in. Dus duurde het ff wat langer. We liggen nu na een douche in een bed met heerlijk beddengoed. Het is pas 20 uur maar aangezien het bij ons nu 7 uur vroeger is, is het voor ons eigelijk 3 uur s'nachts.

1. Jeanine:
    Veilig aangekomen, slaap lekker
  2. Anka:
    1 februari 2020
    Fijn om te horen dat de reis goed is verlopen en nu op naar GENIETEN MAAR 👍👍👍👍
  3. Ingrid beentjes:
    1 februari 2020
    En nu heerlijk genieten van jullie avontuur.👍😘😘😘
  4. Mariska:
    1 februari 2020
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet van een heerlijke reis!
  5. Maaike:
    Stroopwafels...
    De wens van iedere Hollander 😅
    Sterkte met de jetlag. Terug komen is erger🙃
  6. Coen en Lia:
    2 februari 2020
    Nu begint het avontuur echt. Kom maar op met de foto's en de verhalen. Genieten jullie er maar vol van.