Laatste dag Zuid Afrika.

25 oktober 2023 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Het was een winderige nacht. Zo ook de game drive. Gevolg weinig gezien. We hebben ons wel een weg weten te banen tussen 300 buffels.

We pakken in en ontbijten. Nemen afscheid van Sam en Johan. Want er staat een rit van 7 uur te wachten op ons. 536 km.

We vertrekken om 10:30 en leveren we 18 uur precies de auto is. We checken in, door de douane en doen de laatste inkopen.

Nu een happie eten en berekend dat we 3800km hebben afgelegt deze vakantie.

Ik hoop dat jullie onze verslagen leuk hebben gevonden. 5 sept 2024 zijn we er weer. Dan 3 weken Botswana!!!!

Miss eerder in Mei. Maar bestemming nog onbekend.

1. Annelies:
    Goede vlucht terug en ik heb genoten van jullie verhalen. Op naar 2024🙋‍♀️😀
  2. Anka:
    25 oktober 2023
    Ik heb weer genoten van jullie mooie reis , goede terugreis en hoop later nog wat foto,s ervan te zien ,

Groetjes Anka
  3. Mariska:
    25 oktober 2023
    Wat hebben jullie weer een geweldige reis gemaakt en zoveel gezien. We hebben erg genoten van de verhalen!
    Goede reis terug!
  4. Joke:
    25 oktober 2023
    Was weer leuk om te lezen jullie hebben heel veel moois gezien en er weer lekker van genoten, goede vlucht terug en op naar de volgende vakantie 🙋🏻‍♀️😘😘
  5. Rosette:
    25 oktober 2023
    Genoten van jullie verhalen, zo leuk je schrijft.
    Tot morgen.
    Knuffel samen
  6. Kaat Rietdijk:
    26 oktober 2023
    He is het nu al weer om, dat gaat snel zeg.
    Ik heb genoten van jullie mooie foto's en verhalen.Goede reis terug.😘
  7. Coen en Lia:
    26 oktober 2023
    Het was super tof om jullie te volgen en de verhalen te lezen. En de foto's op polarsteps maakte het compleet. Wij hebben inspiratie opgedaan voor een volgende reis😉. Dank jullie wel dat we mee konden reizen. Welkom thuis.