Dag 9 Boca Tapada

8 februari 2020 - Boca Tapada, Costa Rica

Vanmorgen ging onze natuurlijke wekker weer. En optijd. 5:10 stipt lieten de apen weer van zich horen. Niets is mooier als wakker worden met de geluiden van de natuur. Rond 8 uur hebben we ontbijt. Maar voor we naar het ontbijt gaan hebben we al onze spullen die we miss nodig hebben in een rugzak gedaan. Alles 6x gecheckt want je moet er niet aan denken dat je even!!!! terug naar je kamer cq boomhut moet.

Tijdens een rondleiding kwamen we er achter dat de oude boomhutten de beste zijn. De nieuwe hebben gewoon muren en bovendien ligt het in een ander deel van het park. Hier komen geen apen. Dat verklaard ook de geur in ons gebied.

Ivm met de warmte ons rustig gehouden vandaag en genoten van alles wat er rond het water gebeurt.

Om 18 uur werden we verwacht voor een avond wandeling. Dus gewapend met lampen op zoek naar het nacht leven. Met als kers op de taart een : GORDELDIER!!!! Hoeveel geluk kan je hebben. Helaas geen foto kunnen maken.

Morgen vertrekken we weer naar onze volgende stop: de Arenal vulkaan in La Fortuna.

1. Anka:
    9 februari 2020
    Goed dat jullie dan in zo,n oude boomhut zitten , nog geen apen om het hoekje wezen kijken ? En mazzelaars een gordeldier , weet je dat ze nu denken dat het corana virus bij hun vandaan is gekomen in China ? Vlakbij de arenal is ook een mooi gebied waar je kunt wandelen door de natuur en daar zitten volgens mij ook weer brulapen . Nou ik geniet er van om elke ochtend jullie stukjes te lezen .
  2. Maaike:
    13 februari 2020