Dag 1 vertrek
4 september 2024 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
Om 11 stipt staat taxi koekoek voor de deur. We laden de tassen in en rijden naar schiphol. Binnen 30 min zijn we door alles heen en zitten we aan een broodje. Het vliegtuig is optijd volgeladen maar op schiphol was het te druk waardoor we nog een uur aan de grond stonden. We vliegen met Emirates de A380. Wat een ding. Goede stoelen, goed eten, vriendelijk personeel. De vlucht verloopt soepel. Bij aankomst in Dubai moesten we 30 min lopen naar de volgende gaat. Met liften, roltrappen en ja een trein. Ook dit gaat soepel en roken een sigaretje. 33 euro voor een slof sigaretten. 25% van de Nederlandse prijs. Over 2 uurtjes vliegen we door naar Johannesburg. P.s wat is het schoon hier op airport.
7 Reacties
-
Joke:5 september 2024Goede reis verder en op naar het avontuur👋👋
-
Gerard:5 september 2024Zie dat jullie boven Somalië vliegen. Nog even doorbijten.
-
Rosette:5 september 20246.15 klaar wakker dus even gekeken waar jullie waren. Leuk want Gerard keek ook om die tijd en inderdaad Somalië. Knuffel samen.
-
Annelies:5 september 2024Goede reis verder en heel veel plezier!
-
Anka:5 september 2024Spannend weer zo,n mooie trip , heel veel plezier
-
Nel Blauw:5 september 2024Morgen leuke vakantie
-
Coen en Lia:10 september 2024We hebben even wat in te halen, zien we. Waarschijnlijk stonden we niet meer op de mailinglijst maar we hebben jullie weer gevonden. Hele fijne reis samen en we gaan weer meegenieten.