Dag 9

17 mei 2024 - Puerto del Carmen, Spanje

Onze laatste volle dag Lanzarote. En ja hoor de zon schijnt. Yes. Eindelijk. Dus na het ontbijt naar Papagayo strand. Gewoon om te kijken en niet om te zonnen.

10000235451000023549

Mama brengen we terug naar de villa en wij gaan nu ff op pad. We gaan de grotten van Lanzarote bezoeken. Het is een lava tunnel van max 50 meter hoog en 15 meter breed. Je gaat onder leiding van een gids naar binnen. Op een moment zegt ze dat foto's maken verderop niet is toegestaan ivm met veiligheid. Boven zouden we begrijpen waarom. We kijken namelijk zo een diepe afgrond in. Iedereen op ze knieën om over de rand te mogen kijken. Dan vertelt ze: ik ga een steen gooien om te kijken hoe diep het is. En wat denk je??? PLONS. Blijkt het plafond te weer kaatsen in het water waardoor het een diepe afgrond lijkt. Op de foto minden goed te zien dan in het echt.

1000023608

We besluiten nog even naar Orzola te rijden om een grot te bezoeken. Helaas kunnen we er niet komen want het water staat op dat moment te hoog. Dus maar even van het uitzicht genieten.

1000023626

We maken nog een kleine wandeling bij de Lagune.

We rijden terug en de tas alvast inpakken. We gaan van ons laatste diner genieten. En dat doen we dan ook uitgebreid want mijn favourite gerecht staat weer op het menu. De octupus. Mmmmmm. We hebben hier trouwens alle avonden uitmunten gegeten. Het eten was echt een feestje waar we elke avond naar uit keken.

10000236471000023648

En tot onze verbazing hoefde we vanavond niet de drankjes af te rekenen omdat het ons laatste diner was.

1. Annelies:
    18 mei 2024
    Leuke vakantie geweest met mooie herinneringen 🙋‍♀️🍀
  2. Johan Pieters:
    18 mei 2024