Reacties
Reacties 1 - 25 van 25
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Pientje | Weer mooie herinneringen, alle 3 genoten. Kunnen ze… | 25 mei '24 |
| Johan Pieters | Goede reis naar huis #safetravels | 18 mei '24 |
| Annelies | Leuke vakantie geweest met mooie herinneringen ๐โโ๏ธ๐ | 18 mei '24 |
| Nel Blauw | Nu nog even genieten want wanneer komen terug ik hoor… | 17 mei '24 |
| Nel Blauw | Het ziet er weer gaaf uit mooi die dolfijnen lekker… | 16 mei '24 |
| Annelies | Ziet er weer geweldig uit, wat een leuke dag ๐โโ๏ธ๐๐ป๐ | 15 mei '24 |
| Pientje | Dit kan niemand jullie meer afpakken. Paps geniet… | 15 mei '24 |
| Nel Blauw | Morgen o wat genieten jullie lekker en wat een goede… | 15 mei '24 |
| Nel Blauw | Ziet er weer top uit en hele leuke fotoโs. | 14 mei '24 |
| Annelies | Ziet er naar uit dat het een super dag was๐๐ | 13 mei '24 |
| Els Van den Akker | Zo te lezen vermaken jullie je prima. Wederom schitterende… | 13 mei '24 |
| Pientje | Restaurant gesloten ๐ค dat kan niet. Maar het was… | 13 mei '24 |
| Nel Blauw | Morgen zo jullie genieten lekker de fotoโs zijn… | 13 mei '24 |
| Annelies | Wat een mooie fotoโs en wat een apart landschap! | 12 mei '24 |
| Nel Blauw | Heel leuk die fotoโs | 12 mei '24 |
| Annelies | Wat een geweldige fotoโs, geniet maar lekker met… | 11 mei '24 |
| Diana | Ach mamsie, kusje erop en een mooie pleister. ๐๐ซถ | 10 mei '24 |
| Elly | Whahaha.. ik hoor het je gewoon zeggen.. mevrouw zonnebloem… | 10 mei '24 |
| Pientje | De zonnebloem ๐คญ. Gelukkig niks ernstigs met haar. | 10 mei '24 |
| Joke | Lekker genieten ๐น๐ธ๐ฝ๐๐จ | 10 mei '24 |
| Annelies | Geniet ervan!๐ | 10 mei '24 |
| Pientje | In ieder geval veilig aangekomen | 10 mei '24 |
| Elly | Wat fijn al die regeltjes.. om gek van te worden!… | 9 mei '24 |
| Johan Pieters | Fijne vakantie! Die bagage, daar maken ze tegenwoordig… | 9 mei '24 |
| Annelies | Ze verzinnen elke keer weer iets om geld te verdienen!… | 9 mei '24 |

- Pientje: Weer mooie herinneringen,…
- Johan Pieters: Goede reis naar huis #safetravels
- Annelies: Leuke vakantie geweest met…
- Nel Blauw: Nu nog even genieten want…
- Nel Blauw: Het ziet er weer gaaf uit…
Alle reacties »