Reacties
Reacties 51 - 79 van 79
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Gerard | πππ€ππ | 12 okt. '21 |
| Rosette | Mooi verhaal weer hoor. | 12 okt. '21 |
| Coen en Lia | Het was niet jullie dag maar toch geslaagd. Top toch?… | 11 okt. '21 |
| Joke | Nou het is denk ik zeker niet saai het rijden met… | 11 okt. '21 |
| Rosette | Fantastisch hoor. Lekker genieten. | 11 okt. '21 |
| Joke | Zo te zien is het lopen wel de moeite waard geweest… | 11 okt. '21 |
| Gerard | ππππ | 11 okt. '21 |
| Pappa | geweldig dat jullie zo genieten | 10 okt. '21 |
| Annelies | Ziet er weer schitterend uit.π | 10 okt. '21 |
| Coen en Lia | Balen dat er in het begin veel was afgesloten maar… | 10 okt. '21 |
| Joke | Ziet er mooi uit allemaal, genieten jullie nog maar… | 10 okt. '21 |
| Joke | Pizza ziet er goed uit,mmmm | 10 okt. '21 |
| Gerard | πππ | 9 okt. '21 |
| Rob Wisse | Lekker genieten schatjes. Dit keer de grote boze staf… | 8 okt. '21 |
| Joke | Mooie foto's, en ja de drankjes zijn inderdaad… | 8 okt. '21 |
| Kaat Rietdijk | Het is inderdaad echt want anders dan jullie andere… | 8 okt. '21 |
| Jolanda | π€£π | 8 okt. '21 |
| Christine en Donya | Goed bezig lieverdsπ | 7 okt. '21 |
| Annelies | Ziet er erg leuk uit. Veel plezierπββοΈπ | 7 okt. '21 |
| Jolanda | Lekker genieten samen π | 7 okt. '21 |
| Lot | Goed begin!!!!!!!! Is het halve werk!!π X Lot | 7 okt. '21 |
| Gerard | Geen πππ¦π¦π¦π¦π¦¬π¦§πππ¦ππ¦… | 7 okt. '21 |
| Coen en Lia | Haha mondkapje af als het zuurstofmasker uit het plafond… | 7 okt. '21 |
| Debby | Maak weer mooi herinneringen samen | 7 okt. '21 |
| Kaat Rietdijk | Fijne vakantie | 7 okt. '21 |
| Rico | Ben benieuwd naar jullie ervaringen en fotoβs ! | 7 okt. '21 |
| Merlien | Heel veel plezier samen! | 7 okt. '21 |
| Christine en Donya | Leuk en vooral weer heel spannend! Fijne vakantie… | 6 okt. '21 |
| Coen en Lia | Heel veel plezier samen. Geniet ervan en l aat de… | 6 okt. '21 |


- Gerard: Snel naar La Palmaππ±
- Joke: Nou ik niet hoor, en dat…
- Annelies: Bedankt voor de leuke inkijk…
- Coen en Lia: Bedankt dat wij met jullie…
- Joanka: Wat vliegt zo'n vakantie…
Alle reacties »