Dag 7 Catarata del Torro en de Bleu Falss

6 februari 2020 - Puerto Viejo, Costa Rica

Vanmorgen ging om 5:10 uur de wekker. Lees: brul apen šŸ¤£. Tassen ingepakt en bij de receptie gedropt. Want deze worden door het hotel naar de volgende lokatie gebracht omdat wij onze bagage straks niet in auto willen laten liggen. Na een auto ritje van een uurtje komen we aan bij Catarata Del Torro.Ā  Daar begonnen we aan een avontuur pffffffffff. Maar goed dat we van te voren niet wisten waar we aan begonnen. Nou ja we wisten het wel maar niet hoe zwaar het zou zijn.

We beginnen bij het begin;

Daar moeten we naar toe. 350 traptreden naar beneden. En dat waren nog vrij diepe treden dus: de boven beentjes beginnen nu al te protesteren. Maar eenmaal beneden worden we beloond met een schitterende waterval.

20200206_090131

De aparte vegitatie is ook mooi. Na van het uitzicht genoten te hebben moesten we weer naar boven. Dat duurde ff wat langer.šŸ˜ Het was zwaar. Silvia de hartslag gaf 165 slagen per minuut aan.

Boven even een korte pauze. Want wandeling 2 naar de Bleu Falss komt er nog aan. En ook dat is nog een flink stukje wandelen. De wandelingĀ werd er er niet makkelijker op. Even vanĀ schoenen gewisseld want we moesten door het water. Na een heftig tochtje werden we rijkelijk beloond.Ā

20200206_112829

20200206_113218

Het water was super koud, maar een welkome afkoeling. De zelfde weg weer terug en weer van schoenen gewisselt en genoten vanĀ het uitzicht.Ā

In tuin nog genoten van de vele kolibri's.

Totaal gesloopt crashen we met een colaatje tussen de kolibri's. Daarna weer een uurtje naar de volgende lodge. Onze koffers waren netjes overbracht. Ook hadden we een fruit mandje gekregen. šŸ˜

Eenmaal in de kamer ging bij Silvia de lampje uit en is ze heerlijk in slaap gevallen.Ā

Zojuist heerlijk gegeten in het buffet restaurant. De benen zijn van beide out off order, dus het bed zal niet lang meer duren. Morgen naar Boca Tapada waar we slapen in een boomhut op 15 meter hoogte. šŸ˜± horen mijn benen daar nou trappen???šŸ¤£

Fotoā€™s

1. Jeanine:
    7 februari 2020
    Oh oh, jullie weten dat jullie spieren hebben.
  2. Annelies:
    7 februari 2020
    Wat een trip zeg, ben benieuwd hoe jullie morgen voelen. maar het ziet er schitterend uit!
  3. Anka:
    7 februari 2020
    Haha ja je moet er wat voor over hebben he. Ziet er weer prachtig uit hoor . Geniet er maar van .
  4. Mariska:
    7 februari 2020
    Zo te zien was het de spierpijn meer dan waard!
  5. Coen en Lia:
    7 februari 2020
    Dat ziet er prachtig uit. Weer een mooie ervaring.
  6. Sjaan Korporaal:
    7 februari 2020
    Wat een prachtige foto's. Ik zou nooit meer bovenkomen hahaha. Geniet samenšŸ‘šŸ»
  7. Michella:
    7 februari 2020
    Prachtig Sil!! Het ziet er weer fantastisch uit!
  8. Els:
    7 februari 2020
    Prachtige foto's. Dhr en Mw de Vries? Heb ik wat gemist? Ik geniet van jullie verhalen
  9. Silvia van ark:
    8 februari 2020
    Nee hoor anders werd de tekst te lang whahaha
  10. Maaike:
    8 februari 2020