Reacties
Reacties 51 - 92 van 92
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Els Van den Akker | Prachtige foto's. Dhr en Mw de Vries? Heb ik… | 7 feb. '20 |
| Michella | Prachtig Sil!! Het ziet er weer fantastisch uit! | 7 feb. '20 |
| Sjaan Korporaal | Wat een prachtige foto's. Ik zou nooit meer bovenkomen… | 7 feb. '20 |
| Coen en Lia | Dat ziet er prachtig uit. Weer een mooie ervaring. | 7 feb. '20 |
| Mariska | Zo te zien was het de spierpijn meer dan waard! | 7 feb. '20 |
| Anka | Haha ja je moet er wat voor over hebben he. Ziet er… | 7 feb. '20 |
| Annelies | Wat een trip zeg, ben benieuwd hoe jullie morgen voelen.… | 7 feb. '20 |
| Pientje | Oh oh, jullie weten dat jullie spieren hebben. | 7 feb. '20 |
| Silvia van ark | Precies... | 7 feb. '20 |
| Coen en Lia | Prachtig en zo kwam het toch allemaal goed. Ook dit… | 6 feb. '20 |
| Annelies | Wauhhhhh | 6 feb. '20 |
| Maaike | Ik hoor chocolade cadeautjes π€£π | 6 feb. '20 |
| Mariska | Geweldig! | 6 feb. '20 |
| Wendy | Wow wow wow | 6 feb. '20 |
| Silvia van ark | Whahahahahahaha | 5 feb. '20 |
| Maaike | Zolang je maar wel in je treintje mag slapen... | 5 feb. '20 |
| Maaike | ππ (2X want anders mag mijn reactie niet) | 5 feb. '20 |
| Annelies | Wat een gave reis maken jullie weer, en zo leuk om… | 5 feb. '20 |
| Mariska | Jammer van de boekingsfout, maar fijn dat het goed… | 5 feb. '20 |
| Silvia van ark | Geen idee. Heb ik geen antwoord op. | 5 feb. '20 |
| Gerard | In China worden vleermuizen gegeten, vaak vanuit een… | 5 feb. '20 |
| Els Van den Akker | Toch leuk dat Peter zijn Engels nog even goed kan… | 5 feb. '20 |
| Wendy | Die boekingen weten wat maar je komt er weer mooi… | 5 feb. '20 |
| Anka | Haha wat leuk weer een luiaard . Gelukkig is het boekingsprobleem… | 5 feb. '20 |
| Silvia van ark | Elke dag opnieuw!!! | 5 feb. '20 |
| Silvia van ark | Klopt. Hier hebben ze de bruine | 4 feb. '20 |
| Coen en Lia | Gaaf hoor, vet genieten. | 4 feb. '20 |
| Anka | Wat leuk dat jullie al zoveel beesten hebben gezien… | 4 feb. '20 |
| Annelies | Ziet er geweldig uit! | 3 feb. '20 |
| Pappa | Geweldig wat een belevenis ππ₯° | 3 feb. '20 |
| Maaike | Jeeej reis echt begonnen πͺπ»πͺπ» | 3 feb. '20 |
| Maaike | Keurige tijden om op te staan π€£ | 3 feb. '20 |
| Wendy | Ziet er geweldig uit | 3 feb. '20 |
| Coen en Lia | Dat bedoel ik, nice. | 2 feb. '20 |
| Coen en Lia | Nu begint het avontuur echt. Kom maar op met de foto's… | 2 feb. '20 |
| Pappa | Mooie foto,s xxx | 2 feb. '20 |
| Wendy | Lol, veel plezier | 2 feb. '20 |
| Maaike | Stroopwafels... De wens van iedere Hollander π … | 1 feb. '20 |
| Mariska | Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet van een… | 1 feb. '20 |
| Ingrid beentjes | En nu heerlijk genieten van jullie avontuur.ππππ | 1 feb. '20 |
| Anka | Fijn om te horen dat de reis goed is verlopen en nu… | 1 feb. '20 |
| Pientje | Veilig aangekomen, slaap lekker | 1 feb. '20 |


- Mariska: Ik heb met plezier jullie…
- Annelies: Fijn dat ze jullie zo geholpen…
- Anka: Wat rot dat dit nu net de…
- Coen en Lia: Zeker. Alles staat op haantjes…
- Silvia van ark: Ze zitten allemaal in koffer.…
Alle reacties »