Letaba naar Olifants.

12 oktober 2023 - Olifants Camp, Zuid-Afrika

Vandaag hou ik het kort, want er ligt nu antilope filet op me bord.

Gister avond ben ik (Sil) op uilen jacht geweest. Ik hoorde hem overduidelijk, dus op zoek gegaan. 2 nekhernia's verder vond ik het ukkie boven in de boom. Maar we hebben een foto.

We ontbijten heerlijk in Letaba.  Een uitgebreid ontbijtje met schittend uitzicht en dat voor 12 euro. Daar ga jezelf toch niet moeilijk voor doen. We hebben een korte route. Vandaag hebben we een mooie rit langs de Olifants rivier. Mooie door kijkjes maar weinig te zien. Om 9 uur al 34 graden en om 15 uur 38 graden.

Bij het Look out piont van Olifants een selfie gemaakt. Dezelfde als 4.5 jaar geleden. Met dezelfde zinderende hitte.

We checken in bij Olifants rest camp en blijven daar de rest van de dag. Op onze patio zitten we heerlijk vol in de wind, lees fohn, maar beter dan in de volle zon. Om 17:30 gaan we nog ff bij het uitzicht punt kijken. Een prachtige zonsondergang staat ons op te wachten. Nu aan de antilope filet en een drankje. Morgen gaan we naar Satara voor 2 nachten.

Gezien: 1 Ground Horn Bill, 38 Olifanten en 15 Giraffe waarvan 1 liggend.

Getankt: 32 liter, 43 euro

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Coen en Lia:
    12 oktober 2023
    Fijn dat we het mooie fotoverslag op polarsteps kunnen volgen.
  2. Rosette:
    12 oktober 2023
    Nou weer een mooie dag. Alleen beetje heet gok ik
    Lekker je mandje in.
    Knuffels samen.
  3. Anka:
    😻😻😻😻😻😻
  4. Margriet en Renze:
    12 oktober 2023
    Enjoy Satara. Mooie wildlife omgeving. Hoop voor jullie een leopard en cheeta. Mogelijk ook wild cat daar. Verder weer leuk jullie belevenissen te lezen.