Amsterdam naar Johannesburg.

5 oktober 2023 - Kempton Park, Zuid-Afrika

Eindelijk was het vandaag zover. We mogen weer naar Zuid-Afrika. Een vakantie waar we zo aan toe zijn. Na 9 zware maanden, kijken of we ons " uit" knopje kunnen vinden. Met gemengde gevoelens, maar genoeg "oppas" voor m'n moeder 😜

Ruim op tijd stond taxi Koekoek voor de deur. Na een bakkie vertrokken richting Schiphol. Alles bij elkaar duurde het 50 min. Van bagage t/m paspoort controle.

20231005_075142

We gaan even ontbijten. 1thee, 1 koffie en 2 broodjes..... hoppa 20 euro. Daarna bij de gate beetje het reilen en zeilen van Schiphol bekeken. We vliegen strak op schema. En gelukkig bleef dat ook zo. Want ja met KLM Asia naar Zuid Afrika dan weet je niet of tom tom is aangepast. 🤣.

20231005_200819

Na een goede vlucht konden we beginnen aan het efteling syndroom bij de paspoort controle. Veel drukker dan normaal. Das ook niet raar als de A380 ook net is geland. 1 voordeel de koffers konden we gelijk pakken. 1:45 uur later zitten we in het hotel lekker buiten aan drankje.

1. Rosette:
    Geweldig schatten geniet ervan. Knuffels
  2. Annelies:
    Geniet van jullie reis!
  3. Joke:
    5 oktober 2023
    Lekker slapen voor zo, welterusten groetjes van ons, doei
  4. Gerard.:
    5 oktober 2023
    Passen jullie wel op voor de wilde dieren.
  5. Anka:
    6 oktober 2023
    Fijn dat de reis goed verlopen is en nu GENIETEN 🌞🌞🌞
  6. Theo van der Walt:
    6 oktober 2023
    Leuk om jullie zo te mogen volgen. Veel reis- en schrijf plezier.Groeten van Laos.
  7. Kaat Rietdijk:
    6 oktober 2023
    Fijn dat jullie reis zonder al te veel haken en ogen verlopen is.
    Geniet maar lekker van jullie welverdiende vakantie.🦒🐘🦣🦏🐾🌞❤️
  8. Christine en Donya:
    Lekker genieten van jullie avontuurlijke vakantie. Groetjes van ons ❤️❤️
  9. Coen en Lia:
    7 oktober 2023
    Leuk om weer deelgenoot van deze mooie reis te zijn. Heel veel plezier en lekker genieten.